18 Okt 2011

Bakalaha (Bakawan Lalu Hamil Tapaso Manikah)

Bakalaha

Ane seyusuke
Ae baha
Anak iyusuke bakalaha
Anak iyusuke bakalaha

Bakalaha tu apo tu cu
Bakalaha tu
Bakawan lalu hamil tapaso menika
Ala sampai sikolah takipai malolah

Anak iyusuke bakalaha
Anak iyusuke bakalaha

Harapan amak ayah anaknyo sarjana
Tapi dek bakalaha tapaso ke KA-U-A

Buku-buku novel
Majalah stensil itu PR-nyo
Baribu alasan
Urang tuonyo di kicuah kontan
De ulah bakalaha

Bakawan lalu hamil tapaso menikah
Alah sampai sikolah takipai malolah

Buku-buku novel
Majalah stensil itu PR-nyo
Baribu alasan
Urang tuonyo di kicuah kontan
De ulah bakalaha

Bakawan lalu hamil tapaso menikah
Alah sampai sikolah takipai malolah

Anak iyusuke bakalaha
Anak iyusuke bakalaha

Harapan amak ayah anaknyo sarjana
Tapi dek bakalaha tapaso ke KA-U-A 7x

sedot mp3 nya disini bro..!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Silakan tinggalkan komentar anda :

Mengenai Saya

Foto saya
Banyak hal yang saya dapat dari ngeblog ini salah satunya adalah selalu memburu artikel - artikel yang saya nilai cukup menarik dan layak untuk berbagi. Berbagi lewat facebook silakan add saya dg nama Jamka Selecta.

Pengikut